fbpx
Offertförfrågan
Lediga tjänster

Kontorsansvarig administratör

Persiennkompaniet är en spännande arbetsplats som hela tiden växer och utvecklas. Vi är ett sammansvetsat och prestigelöst team som arbetar mot gemensamma mål och är måna om att fira våra framgångar. Som administratör hos oss är du en viktig del av verksamheten och har stora möjligheter att påverka företagets fortsatta utveckling. Din roll är varierande och flexibel – vi är alltid intresserade av att tillsammans utveckla och driva organisationen framåt. Vi söker dig som är social, flexibel och strukturerad och som vill vara en del av vårt härliga gäng!

Ansvar och exempel på arbetsuppgifter

Administration och kundservice

· Bemanna och hantera vår telefonväxel och inkommande samtal
· Hantera vår info-mail och fördela kundförfrågningar
· Hantera garanti-, service- och reklamationsärenden
· Hantera inkommande och utgående post
· Göra mindre offerter/order till nya och befintliga kunder
· Utveckla processer för arbetssätt och verksamheten (samordna, effektivisera och organisera i samråd med övriga medarbetare)
· Upprätta och uppdatera rutiner och instruktioner för verksamheten (i samråd med övriga medarbetare)
· Föra protokoll på gemensamma, interna möten
· Vara behjälplig vid upplärning av nya medarbetare och dela din kunskap/erfarenheter

Ansvar och exempel på arbetsuppgifter

Kontorsansvar

· Ansvarig för lokaler (kontakt med hyresvärd och städentreprenör vid behov och i samråd med VD).
· Ansvarig för showroom (hålla ordning, beställa material & produkter enligt önskemål från leverantörsansvarig. Beställa varuprover från leverantörer mm.)
· Enklare kontorsgöromål, beställa kontorsmaterial, lättare renhållning personalkök.
· Förbereda inför möten, kickoffer, events etc. Vara behjälplig med inhandlingar av fika, luncher osv.
Kvalifikationer & Personliga egenskaper

· Erfarenhet av att tala med och bemöta kunder
· God datorvana
· Vana vid att arbeta i affärssystem är meriterande
· Erfarenhet av, och viljan att, ingå i ett team och samarbeta mot gemensamma mål
· Du har god kommunikativ förmåga, både i tal och skrift
· Talar och skriver svenska obehindrat
· Talar och skriver engelska på god nivå

· Skicklig och noggrann administratör som trivs i en miljö med varierande arbetsuppgifter i en stundtals stressig miljö
· Fallenhet för att snabbt kunna organisera och strukturera en mängd varierade arbetsuppgifter
· Serviceminded som uppskattar att arbeta med människor och gör sitt yttersta för att erbjuda bästa möjliga service

Kontorsansvarig Administratör

Övrig information

Arbetsplats: Västberga, Stockholm
Varaktighet: Tillsvidareanställning (provanställning 6 månader)
Tillträde: Omgående eller efter överenskommelse
Arbetstid: Heltid (40 timmar/vecka)
Lön: Fast lön efter överenskommelse
Kontaktperson: Ellen Bihl

Sista ansökningsdag 2024-11-30

Varmt välkommen med din ansökan till apply@persiennkompaniet.se

Vinnare av Svenska Solskyddspriset

Vi är stolta vinnare av Svenska Solskyddspriset 2023. Med hjälp av specialtillverkade solskydd skapar vi attraktiva miljöer att arbeta, leva och trivas i. Persiennkompaniet har en lösning för ditt projekt.

Vi kombinerar funktion och design

På Persiennkompaniet har vi många års erfarenhet av solskydd och fönsterinredning. Tillsammans hittar vi den bästa lösningen för er.

Helhetsansvar

Som kund hos oss kan ni förvänta er engagemang och expertis i allt vi gör. Vi tar ett helhetsansvar och hjälper till med måttagning, leverans, montage och service.

Ett sortiment i världsklass

Ett led i att göra våra kunder nöjda är att endast erbjuda det bästa inom solskydd. Därför levererar vi endast beprövade lösningar och är gärna med så tidigt som möjligt i processen för att se till att förutsättningarna är bra för solskydden.

Serviceavtal

Vi levererar mer än bara produkter, vi är med och designar helhetslösningar för en trevligare ute- och innemiljö och erbjuder serviceavtal för att se till så era produkter håller länge.